Mamma & pappa...

..jag vet att ni med största sannolikhet inte läser det här, men jag älskar er. Jag vill dö före er, för jag vet inte hur jag ska kunna leva utan er kärlek och ert stöd. Funderade på det där idag och kom fram till att jag skulle kunna dö precis innan er. Så slipper vi lida. Visst? Jag kommer ändå inte att ha några barn eller man som jag lämnar efter. Kan leva som erimit bortsett från umgänge med er, så har jag inga vänner som saknar heller. Syskonen ska jag få att önska mig död bara, sådär helhjärtat. Syster för ändå generna vidare liksom, så den delen behöver vi inte bry oss om!

Sexton timmar kvar ungefär. Kommer det att gå? JA. Det försöker jag inbilla mig i alla fall. Mycket vilja och Coca Cola är receptet för att klara sömnlösa nätter. Nu vet ni det!

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Men vadå? Jag skulle bli ledsen om du dog? Om inte jag dör först förstås.

2009-04-16 @ 05:48:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0