Mina femton minuter i rampljuset?


Tummen upp...eller?

Jag insåg på morgonen när jag svarade på några kommentarer att något mysko hade hänt.

1. Kommentarerna hade kommit nästan samtidigt på morgonen till samma inlägg
2. När jag precis hade svarat på kommentarerna jag fått så kom det ännu fler.

Så. Jag kollade på förstasidan och där var ju bilden på älskade André Benjamin och inledningen till inlägget jag skrev om kändisar med cool stil. Min första reaktion var faktiskt "OH NOES", men sen så har det ju visat sig att jag inte fått massor av idiotiska kommentarer eller blivit bombarderad av reklam. Det är fint. Fina ni är va! Så tummen upp för er.

Ni som bara ville kika förbi - tack för visiten!

Ni som tänkt stanna - välkomna!

Som tidigare läsare vet, så läggs bloggen ner snart. Men ni hinner med slutet i all fall?


Nu ska jag sova. Allt fint till er. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0