Not on top

"Många välfungerande förhållanden bygger på lögner" kunde jag precis läsa i undertexterna. Då inser man att man egentligen inte borde sitta här, men jag behöver en paus. Smuttar på en tredjedels kopp med kaffe,försöker undvika att dricka för mycket sådant nu för tiden. Arkitektprovet har inte riktigt gått som jag vill. Får använda all min kraft för att hålla dem negativa tankarna tillbaka och upprepa för mig själv att jag kan få ihop det och hitta lösningarna jag behöver. Mamma är fantastisk och har lovat att köra mig till en butik för att lösa en del i alla fall. Pappa är fantastisk också som försöker att få mig glad genom att skämta, även om jag just nu inte är på skojhumör.

Ska alldeles strax återgå till mitt pysslande. Det känns mest tungt. Har så svårt att se mig själv lyckas med sådana saker. För saker och ting i allmänhet närmsta åren har inte gått som jag tänkt. Jag hoppas verkligen att jag ska få den trenden att brytas och få möjligheten att lämna Stockholm...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0