Vill inte. Kan inte. Orkar inte. Nej, bara nej, nej och nej.

Idag har inte varit min dag. Jag har hela tiden fått tvinga mig själv till att göra saker, annars skulle jag bara ha legat apatisk i sängen och glott på den märkliga sprickan i taket alternativt lyckats ta mig till föräldrarna och glott apatiskt på deras teve.

Min disk är borta nu i alla fall, jag har ätit och jag har lyckats arbeta lite med arkitektprovet. Men den enda drivkraften har varit måsten och det känns inte bra. Så ska det ju inte vara. Varför är det så idag?

Antar att det är allt. All stress. Alla krav. All oro.

Nu ska jag i vilket fall som helst försöka transformera till människa och gå ut en sväng. Köpa kaffe, banan, avocado och kakor. Igår åt jag en hel chipspåse på trehundra gram. Själv. En förpackning gräddfil med holidaydip med. Stressätande deluxe. Inte bra, inte bra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0