Åh vad jag inte orkar. Dö värld, dö.

Menar inte det på riktigt. Bara nästan.

Jag känner mig stressad. Ska till skolan och måla nu en stund, sen hem igen och pyssla konstant i två dagar. Deadline är tisdag, men måste få allting utskrivet osv. Och systerdotter ska döpas på söndag, så den dagen försvinner helt..Vill skippa så jag får lite mer tid, men det går ju inte. Det där skrev jag inte i övrigt, för det menar jag ju inte på riktigt. Bara halvt. Vill bara inte känna den här pressen på mig som jag gör nu...

Var i skolan till halv tolv igår och målade, så är rätt trött på det hela...Hur många timmar har jag inte lagt ner på den hittills? Ändå så märkte jag först igår att ögonen placerats fel så slutade med att jag fick lämna en ögonlös målning. Buhu, buhu, snyft osv. Det är helt otroligt synd om mig. Inte alls egentligen, men lite självömkan skadar inte. Heh.

Vet inte hur allt ska gå, men det ska gå på något sätt. För det har jag bestämt. Så musik, mat och dunka huvudet i väggen är det som gäller nu fram till tisdag...

Tre nonsens:

*Jag satt på tåget häromdan. En kille sitter mitt emot. Han svarar i telefon och mina primitivare delar av hjärnan slogs på. En underbar röst klingade på NY-engelska. ÅH! Ville klubba ner honom med min väska och släpa hem som en grottmänniska. IHIHIH!

*Hur blev jag småförälskad i en ful, ölig, hiphopare med tacky klädsmak? Jag förstår verkligen inte. Långt ifrån det attribut jag brukar falla för. Även om jag kom ur det rätt så fort, så skrämmer det mig att det ändå varade ett par ögonblick.

*Jag vet inte om det skulle vara bättre för mig om jag lade ner sluta-röka-sessionen fram tills att jag är klar med arbetsprover så jag slipper abstinens av och till eller om ciggen skulle få mig att bli slö. Svårt att veta hur mycket det påverkar.

Den här får mig att må lite bättre:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0