Hej söndag!

Hemma hos mig efter en hel helg hos föräldrarna. Målar och dricker gammalt kaffe. Egentligen borde jag diska, men det orkar jag inte just nu. Päronen var här sådär två timmar och fikade. Hade med sig bland annat massa grönsaker(nu måste jag äta bisarrt mycket sallad varje dag för att inget ska hinna mögla)  och en växt med lila blommor (du kan tippa i kommentarerna hur länge den överlever i mina händer, hehe...). Otroligt mysigt hade vi. Nu har jag två handavtryck till på min tavla också!

Ska måla lite till nu, sen slänga ihop en cool sallad och slutligen sova är tanken. Måste vakna i tid imorgon, så jag inte missar något av modell modelerandet imorgon bitti då jag vill hinna klart.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0