Hello Mr Scruff!



Riktigt bra fredag. Skoldagen gick fort och sedan direkt efter skolan så åkte jag och tre till hem till mig. Vi fikade, pratade, lyssnade på musik och hade otroligt trevligt. De åkte hem för ungefär en timme sedan och lämnade kvar var sitt avtryck på min gästtavla. Tanken är att alla som hälsar på ska få lämna ett avtryck som en kul grej. Efter att dem två första nekat vid ett besök så kände jag mig inte så manad till att fråga några fel. Men dem här tyckte det var en otroligt rolig idé, så ska fortsätta köra på den från och med nu!

Jag tänkte att jag skulle släpa mig hem till föräldrarna och kanske stanna där hela helgen. Funderat på Hootchy Kootchy, men jag vill bara ta det lugnt och komma igång med arkitektprovet ordentligt den här helgen så jag slipper stressa i sista stund. Eller, i alla fall fram till lördag kväll/söndag morgon då mamma ska komma på besök på söndag eftermiddag och jag trots allt behöver tvätta...Har jag tur så kommer syster, hennes man och dotter på besök hos föräldrarna...

Idag så gäller den här låten. Stenhårt. Spola fram till 1:49 på den precis under då det bästa börjar! Mr Scruff är megagrym!





Jag bjuder på tre till. Den första av dem här har i övrigt en riktigt, riktigt grym video!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0