Hur gick det här till?

Det här är rätt fantastiskt. Jag somnade vid tretiden, vaknade en liten stund sedan men är ändå pigg som tusan. Har redan hunnit käka frukost (gröt) och är mitt i matlagning av lunch och middag som jag inte orkade med efter träning igår. Min tunnelbana går om nästan två timmar. Idag blir en märklig dag - på ett bra sätt självklart.

Igår förresten. Min drömgranne var ju på besök. Otroligt trevligt! Vi gjorde pannkakor, vilket gick lite som det gick. Men faktum är ändå att vi åt upp alla utom en (+ den pannkaka vi hann steka innan vi kom på att vi glömt äggen och den åkte i papperskorgen). Bilden här bredvid visar en pannkaka med karaktär.

Efter att jag lämnat min drömgranne skulle jag iväg och breaka  i den fria lokalen som jag och några till fått via Studiefrämjandet. Hade inte varit där på över en månad; först på grund utav min axel, sedan på grund utav tidsbrist. Den av oss breakande som dragit igång det hela, hade mailat om att det var dags att byta träningsdag. Men när jag kom dit var den en kille jag aldrig träffat tidigare där. Hälsade och frågade om det vat breaking som gällde, vilket det var. Så min tanke var "ah, någon ny". Men sedan visade det sig att det var den andra gruppen som brukade träna där som hade lokalen och det var jag som var ny. Vet fortfarande inte om det var menat att jag skulle träna där, men det gjorde jag ändå då ingen hade emot det. Skickade ett mail nyss till ansvarige killen i min grupp där jag frågade om det var tisdagar som gäller fortfarande för oss fortfarande Galet skönt att träna i vilket fall som helst.

Nu sitter jag och känner mig nästan rastlös. Hur sällan händer inte det en morgon?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0