Idag landade jag

Jag har funderat på om det är bra eller dåligt att sluta röka nu. För visst känner jag mig redan piggare (placebo kanske?), men sedan har jag huvudvärk av och till. Proverna måste bli klara, så dem går före hälsan nu. Så får se hur jag mår lite senare. Tyvärr. För hälsan ska ju gå först!

Fick nyss i mig fyra mackor på tre sekunder ungefär. Nu ska jag teckna här hemma hela dagen. Var och köpte konstnärsmaterial och en bok för sjuhundra kronor (hejdå skor). Vågar inte kolla mitt bankkonto kan jag säga...

Vet inte hur jag ska förklara hur jag känner just nu. Men det är som om jag har landat helt enkelt. Den känslan håller tag i mig. Jag ser ljuset, men även kylan i dess blå nyans. Allt känns lite för verkligt.

The Streets (Mike Skinner) har otroliga texter, även om musiken och rösten ibland känns väldigt monoton...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0