Jo men...Håret är fint i alla fall?

[ -] Måla klart tavla av "A Tribe Called Quest" - Det funka helt enkelt inte idag.
[ /] Göra ett gammalt högskoleprov - Mitt i ett interaktivt. Kör på tid!
[ -] Handla frukt, grönsaker och lite annat - Mamma gjorde det så jag slapp.
[ -] Laga någon form av lunch - Eh. Jag glömde bort lunch. Men jag åt världens bästa middag?
[ -] Skissa på arkitektprovet - Nej. Blev bara inte av.
[ /] Ta en långpromenad - För kallt. Kortprommis!

En sak har jag dock lyckats med idag som inte var med på listan:

[x] Klippa håret

Hahaha. Alltså. Hur värdelös har jag inte varit idag? Bara konsumerat. Men fint blev det. I alla fall bättre än innan.

Ok. Tillbaka till interaktiva provet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0