Klistergröt



Jag hoppas innerligt att inte min frukost i form av en kall, klistrig gröt kommer att avspegla resten av dagen, men jag misstänker så. Starkt. Nej, inte vara negativ nu, måste spara sådant till när jag är gammal. Precis som pensionssparande; sparar jag inte nu står jag där utan nagativitet.

Haha, jag måste lära mig att laga lagom mycket mat. Det här skulle ju vara två portioner, men igår fick jag kämpa för att få i mig och idag får jag kämpa ännu mer. Alltså, jag är inte van vid det här. Små portioner med onyttigheter i mitten av natten är mer min stil.

Om sju minuter gäller non-stop-working en och en halvtimme. Idag har jag nästan Skalman-klocka. Det är faktiskt en otrolig uppfinning. Han visar ju så tydligt att man inte ska stressa för att det går så bra utan det. Ska försöka bli lite som honom. Försöka i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0