Once you go vegetables and fruit...

...you can't stop! Nu den här morgonen har jag fått ett nytt sug. Tro det eller ej, men jag har varit sugen på grönsaker och frukt. Helt galet! Vet inte om det är ett psykiskt behov eller om det är ett fysiskt, men det kvittar; det är bra i vilket fall som helst. För hur mycket bättre mår man inte när man äter tillräckligt med grönt?

Dock har inte mina föräldrar så mycket grönsaker och frukt hemma (morötter, isbergsallad, gurka , avocado, bananer och äpplen) så ska ta en sväng ner till affären vid lunch och köpa mer (bl.a spenat, paprika, blodgrape och tomater). Hade med mig en blodgrape, så det blev en sådan, en avocado, en morot, hemmagjord varm choklad, vatten och två GI-bröd-mackor till frukost.

Har fritt arbete i skolan hela dagen, så har valt att stanna hos föräldrarna istället och pyssla. På schemat idag står:



[  ] Måla klart tavla av "A Tribe Called Quest"
[  ] Göra ett gammalt högskoleprov
[  ] Handla frukt, grönsaker och lite annat
[  ] Laga någon form av lunch (våfflor kanske?)
[  ] Skissa på arkitektprovet
[  ] Ta en långpromenad

Får se hur många punkter jag lyckas med...

(Bilden i övrigt är en spontan teckning jag gjorde nyss, därför är bläcksömmarna kvar..)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0