Svarta oliver är guld

Igår var underbart. Jag var otroligt seg idag, men det var värt det. Jag älskar människor.

Åt precis pizza. För en gångs skull så lyckades jag inte proppa i mig hela. Jag som är grym på att äta då min magsäck inte har någon ände. Stort misslyckande. Det fantastiska med den här pizzan var i alla fall att den att den hade världens godaste svarta oliver. Stora, starka och perfekt konsistens. Sådana oliver vill jag ha! Får börja leta i lyxbutiker eller något. Kanske NK har? Så kan jag äta dem som godis?

Ska sova nu alldeles strax så jag vaknar i tid. Kollar bara upp hur jag ska gå imorgon då jag ska skriva högskoleprovet på en skola. Köpte massor av frukt, lite bröd och en drickyoghurt till imorgon. Lunchen vet jag inte hur jag ska göra med, men det löser väl sig. Pennor, sudd, pennvässare, linjal och markeringspennor ligger framme. Jag är redo på alla plan förutom kunskapsmässigt. Men jag inbillar mig att det faktiskt kan gå bättre än sist om jag mår fint när jag gör det. Låter inte det vettigt?

Imorgon kväll ska jag ut , men har ingen aning om vart. Vet bara att jag kommer ha ett helt utsökt sällskap i form av en fantastisk tjejkompis som försöker lura i mig att jag inte är så vriden som jag vet att jag är samtidigt som hon lyssnar på hur jag fuckar upp saker konstant. Eloge till henne eller hur man nu säger. Speciellt med tanke på att hon faktiskt läser min blogg mer eller mindre kontinuerligt. Det är beundransvärt!

Nu blir det att ta bort linserna, ställa klockan och krypa ner. Men jag ska tala om en sak först.

Jag nämnde en blomma som jag fick av föräldrarna i söndags. Det är möjligt att den är död. Jag ska göra ett tappert försök till någon form av första hjälpen, Varje gång jag dödar en växt kommer jag att tänka på filmen 28 dagar. I den så talas det om att för att se om man som tidigare missbrukare är redo för ett förhållande så ska man hålla en växt vid liv i två år samtidigt som man skaffar ett husdjur efter ett år med växten. Nu är jag visserligen ingen tidigare missbrukare, men hur illa ligger inte jag till om jag inte ens lyckas hålla en växt vid liv en vecka?

Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0