Build me up buttercup

Kom hem en liten stund sedan. Har precis beslutat mig för att hänga hos föräldrarna från och med ikväll fram till torsdag morgon; måla, skissa vidare på arkitektprovet och göra ett högskoleprov som förberedning till lördagens prov. Måste bara packa med allt jag behöver, vilket gör det hela lite jobbigare. Jag har aldrig varit tjejen som är bra på att packa  Vet inte hur jag ska hinna dumpa mina saker sen så jag slipper släpa på dem på torsdag då jag land annat ska på museum och chilla på ett sunkhak...Men det löser sig?

Funderar på om jag ska besöka några festivaler i sommar. Mest frestande känns Roskilde, Way Out West och Splash. Grymma artister som kommer till alla tre. Sistnämnda känns extra lockande pga att även breakingen tar plats i sina cirklar men dit lär jag inte få med någon då mina närmsta vänner är långt ifrån hiphopare (jag är ju inte så hiphop heller egentligen)...Att dra själv till Tyskland känns inte helt aktuellt. Pengar är lite problematik, men förhoppningsvis löser det sig...
 
Nu MÅSTE jag verkligen diska innan jag går och jag känner mig totalt opeppad till det. Nåja, bara att bita ihop och trösta mig med att det är några själar som faktiskt läser om mitt fruktansvärda lidande. Hej på er!

Den här tröttnar jag ALDRIG på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0