Poetry slam och vårrensning

Nu har det dröjt ett lite större ögonblick sedan jag skrev sist. Så, här kommer lite pladder:

Igår var jag i skolan och stannade även kvar två timmar efter att vi slutat. Då vi hade tecknat ute första halvan av dagen så kände jag mig väldigt pigg och tiden bara försvann. Därefter tog jag en falafel i farten och skyndade till restaurang Sjöhästen för att se på Poetry slam  med en god vän och kikade sedan smått på Sidewalk. Galet mysigt, men självklart så vaknade jag idag mycket senare än tänkt...Nåväl, det gick faktiskt mycket bättre än vanligt på krokin idag.

Efter skolan idag så tog jag beslutet att jag skulle ta mig i kragen och försöka köpa kläder för att komplettera min fattiga garderob. Det är faktiskt löjligt hur fattig den är i nuläget (om vi bortser från örhängen och sjalar/halsdukar), men jag har inte riktigt brytt mig om kläder närmsta två åren så...Tid för förändring i vilket fall som helst. Fick med mig ännu ett par örhängen (shame on me, men jag blev kär!) och lite underkläder. Ska nog på en runda söndag förmiddag och ordna lite mer så jag slipper trängas med massa folk.

Nu är jag hemma hos mig och känner mig galet trött, så ska strax sova. Men först vill jag dela med mig av tre saker:


1. Grymt snygga sneakers



2. Grymt bra musikalmusik



3. Grymt trött men färgglad jag (onsdag)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0